מדיניות החזרת/החלפת מוצרים:

בהתאם לאני מאמין שלנו מאוד חשובה לנו שביעות הרצון שלך מהמוצר שתקבל ואנו מעוניינים שתהיה לקוח מרוצה וקבוע שלנו. איכות המוצרים שלנו חשובה לנו מאוד וכך גם היחסים בינינו ושביעות רצונך ולכן אנו שמים דגש רב על כך.

כיוון שאתה מזמין מוצר שהוא בזמנה אישית נבקש ממך לבדוק את ההזמנה מספר פעמיים ולאשרה רק לאחר שאתה בטוח שהיא מתאימה לצרכיך ולטעמך.

אנחנו מבקשים ממך לקרוא בקפידה את התקנון שלנו וכן את מדיניות החזרת/החלפת המוצרים המצ"ב,  ומזמינים אותך ליצור איתנו קשר גם אם המוצר הגיע והוא אינו לשביעות רצונך מכל סיבה שאינה מזכה אותך באפשרות להזדכות או להחליף את המוצר. אנו נעשה כל מאמץ להתאים ולספק לך מוצר שמתאים לצרכיך, לטעמך ולרצונותיך.

 

ביטול הזמנה או החלפת מוצר טרם אספקה:

  1. You-design תעשה כל מאמץ לאפשר שינוי בהזמנה על ידך. כל בקשה לשינוי או לביטול יש להפנות לנציגי השירות שלנו בטלפון 0523327812 או בדואר אלקטרוני בכתובת info@youdesign.co.il.
  2. ניתן לשנות או לבטל הזמנה, רק במידה וטרם החלה ההדפסה על גבי המוצר. יובהר, כי בשום מקרה לא יתאפשר שינוי או ביטול של הזמנת מוצר שהכנתו החלה.
  3. ככל שניתן לערוך שינוי בהזמנה תזוכה או תחוייב בהתאם לסכום ההזמנה המעודכן. ככל שניתן לבטל את ההזמנה תזוכה בכפוף להוראות הדין.
  4. You-design רשאית לשנות ו/או לבטל הזמנה על פי שיקול דעתה ובלבד שתקבל על כך את אישורך מראש ולפני  מועד האספקה. במקרה של ביטול בהתאם לסעיף זה לא תחויב בתשלום סך ההזמנה, ובמקרה של שינוי תחויב בהתאם להזמנה ששונתה.
  5. יודגש כי החזרת מוצרים וביטול רכישה תעשינה בהתאם ובכפוף להוראות תקנון החברה, מסמך מדיניות זה והוראות הדין, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א-2010, הוראות חוק המכר, התשכ"ח – 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ"ו – 1986. למען הסר ספק יובהר, כי לא ניתן לבטל עסקה של מוצר שהחלה הכנתו בהתאם להזמנה.

 

החזרת או החלפת מוצר לאחר אספקה:

  1. You-design תאפשר החזרה או החלפה של מוצר שנמסר כשהוא שבור ו/או סדוק ו/או חלק/כל ההדפסה לפי הדוגמא המוזמנת אינה נראית על גבי המוצר ו/או נראית חלקית ו/או שרוטה ו/או הכיתוב או הדוגמא שגויים ואינם בהתאם למה שהזמנת.
  2. במקרה כזה עליך לפנות באופן מיידי ולא יאוחר מ-24 שעות מרגע קבלת המוצר בטלפון או בהודעת וואטס אפ או סמס לנציגי השירות במספר 0544345522 או בדואר האלקטרוני בכתובת info@youdesign.co.il בצירוף צילום של הבעיה במוצר. עליך לשמור את המוצר שקיבלת עד למועד איסופו על ידנו.
  3. ככל שהבעיה המתוארת היא אחד מהמקרים המתוארים לעיל תוכל לבחור לקבל זיכוי מלא על המוצר או להחליפו באחר.
  4. בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על ידך ולאחר אישור כי מדובר במקרה המאפשר זיכוי או החלפת מוצר, אנו נאסוף את המוצר שקיבלת ונספק לך מוצר תקין ללא תשלום נוסף מצידך, ככל שתבחר להחליפו באחר. לא ניתן יהיה לקבל זיכוי או מוצר חליפי ללא מסירת המוצר המוחלף.
  5. יובהר כי הדוגמאות באתר הן להמחשה בלבד והדפסת צבע שאינה תואמת בפועל באופן מלא את ציפיותיך או טעות בדגם המכשיר הנבחר, אינן מהוות עילה להחזרת המוצר ולקבלת זיכוי בגינו או להחלפתו באחר.

 

תקנון You-design ומדיניות שינוי הזמנה, ביטול והחזרות שלה הם מסמכים משלימים וההוראות המופיעות בהן מצטברות. במקרה של סתירה בין המסמכים – תקבע ההוראה המפורטת בתקנון החברה.